ائمه جماعت بحث احیای ظرفیت‌های معنوی را در دستور کار قرار دهند 
کد خبر: 4068437
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

ائمه جماعت بحث احیای ظرفیت‌های معنوی را در دستور کار قرار دهند 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ائمه جماعت بحث احیای ظرفیت‌های معنوی را در دستور کار قرار دهند، گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی مدون و زیبایی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفته است.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۲ تیرماه در مراسم افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیرجند، اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا امروز با تدابیر دولت انقلابی فروکش کرده و اکنون این فرصت به‌وجود آمده است تا برنامه‌ها را مانند گذشته بعد از دو سال اجرایی کنیم. 
 
وی با بیان اينکه امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف مسجد قدمی برداریم، به ارکان اصلی مسجد اشاره کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مدیر طبیعی مسجد قطعا امام جماعت آن است و ایشان بارها بر روی ترویج و توسعه اقدامات فرهنگی با همکاری بسیج تأکید کرده‌اند. 
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اعضای کانون افتخار می‌کنند که بسیجی هستند و تاکنون این موضوع را در عمل ثابت کرده‌ایم، تصریح کرد: فرهنگ اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) با بیکاری همخوانی ندارد. ذکر آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) نور است و باید مورد توجه و سرلوحه کارمان قرار گیرد. 
 
وی با بیان اینکه هم‌افزایی بین ارکان مسجد زیرنظر امام جماعت آن باعث کسب موفقیت‌های بزرگ می‌شود، گفت: امام جماعت، مدیر یک مسجد است و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج بدانند که مدیریت و نظارت بر کانون‌ها توسط امام جماعت آن اجرا می‌شود. 
 
سبزه‌کار با تأکید بر اینکه ائمه جماعت بحث احیای ظرفیت‌های معنوی را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی مدون و زیبایی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفته است. 
 
وی با اشاره به طرح بانک ایده‌ها، گفت: این طرح به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌منظور شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی، هنری، صنایع‌دستی و... در راستای اشتغال‌زایی اجرا می‌شود. 
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی در خصوص سامانه بچه‌های مسجد «فهما» اظهار کرد: این سامانه یک کار فرهنگی تمیز بود که باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت شده است و سه شبستان فرهنگی، هنری و نوآوری برای آن در نظر گرفته شده است. 
 
سبزه‌کار به طرح سه‌شنبه‌های تکریم اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و ۶۰۰ تکریم از خانواده معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران خراسان‌جنوبی طی دو سال گذشته به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرایی شد.
انتهای پیام
captcha